Užitočné informácie

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky Slovenských liečebných kúpeľov Turčianske Teplice, a.s.

so sídlom : Ul. SNP 519, 039 12 Turčianske Teplice, IČO : 31 642 322

zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina

oddiel : Sa, vložka číslo : 327/L

číslo telefónu a faxu : 043/4913380043/4922943

Čl. 1  úvodné ustanovenia

  1. Obchodná spoločnosť Slovenské liečebné kúpele Turčianske Teplice, a.s., so sídlom Ul. SNP 519, 039 12 Turčianske Teplice, IČO : 31 642 322, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel : Sa, vložka číslo : 327/L (ďalej v texte len „SLK TT“), poskytuje komplexné kúpeľné služby, vrátane ubytovania, stravovania, ambulantných služieb, individuálnych procedúr a doplnkových služieb.
  2. Tieto VŠEOBECNÉ  OBCHODNÉ  PODMIENKY  (ďalej v texte len „VOP“) upravujú právne vzťahy, ktoré vznikajú medzi SLK TT a klientmi (ďalej v texte spoločne aj len „zmluvné strany“) v rámci poskytovania služieb SLK TT, pričom vytvárajú základnú právnu úpravu týchto vzťahov. V jednotlivých prípadoch – právnych vzťahoch medzi SLK TT a klientmi je možné sa od týchto VOP odchýliť a niektoré náležitosti právnych vzťahov riešiť individuálne. Individuálna úprava môže vyplynúť zo zmluvy medzi SLK TT a klientom, z inej dohody zmluvných strán, ako i z jednostranného vyhlásenia SLK TT. Platí, že individuálna úprava, ktorá rieši právne vzťahy odchýlne od VOP má prednosť pred úpravou obsiahnutou vo VOP.
  3. VOP upravujú podmienky poskytovania komplexných kúpeľných služieb, vrátane ubytovania, stravovania, ambulantných služieb, individuálnych procedúr a doplnkových služieb.

Čl. 2  vznik zmluvného vzťahu

1. Medzi zmluvnými stranami zmluvný vzťah – právny vzťah, vzniká v zásade na základe :

  • zmluvy alebo iného dvojstranného právneho úkonu;
  • písomnej, telefonickej, faxovej alebo e-mailovej objednávky klienta s povinnosťou platby, potvrdenej zo strany SLK TT;
  • uhradenia ceny za poskytované služby;
  • uplatnenia darčekovej poukážky vydanej SLK TT so súhlasom, resp. potvrdením SLK TT o možnosti čerpania služieb v danom termíne.

2. Objednávka klienta s povinnosťou platby bude obsahovať najmä :

  • označenie „OBJEDNÁVKA S POVINNOSŤOU PLATBY“ (ďalej v texte aj len „objednávka“)  
  • meno, priezvisko a adresu klienta – objednávateľa (ďalej v texte aj len „objednávateľ“)
  • dátum príchodu a odchodu na pobyt /procedúru/, počet a mená klientov
  • požadovaný typ kúpeľného pobytu /procedúry/, požadované hotelové služby
  • požiadavky na ubytovanie /liečebný dom, kategória, typ izby/
  • požiadavky na stravovanie, transfery a ostatné doplnkové služby
  • vlastnoručný podpis objednávateľa, miesto a dátum vystavenia predmetnej objednávky.

Čl. 3  platobné podmienky

  1. Následne potom, ako SLK TT potvrdia objednávku vyhotovenú podľa predchádzajúceho článku 2 bod 2., vzniká objednávateľovi povinnosť uhradiť zálohu  vo výške 100% ceny objednávky a to na bankový účet SLK TT najneskôr do 21 dní pred termínom nástupu na pobyt alebo najneskôr  21  dní pred dňom absolvovania prvej procedúry. V prípade rezervácie a potvrdenia objednávky na pobyt v lehote kratšej ako 21 dní pred termínom nástupu, je potrebné uhradiť cenu obratom a potvrdenie o úhrade zaslať faxom, resp. e-mailom alebo poštou na adresu SLK TT. V prípade, že záloha nebude uhradená podľa týchto podmienok, bude objednávka bez ďalšieho zrušená v celom rozsahu. Rovnako sa postupuje aj pri úhrade za objednanú a potvrdenú požiadavku na transfer. V prípade, ak si klient objedná službu „transfer“ neskôr,  než si objednal a dostal potvrdenú objednávku na pobyt spolu so zálohovou faktúrou, je povinný vykonať úhradu platby za transfer najneskôr 3 dni pred potvrdeným dátumom transferu. V opačnom prípade majú SLK TT právo takúto objednávku bez náhrady stornovať. Nezaplatenie za transfer sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, resp. vzájomnej dohody a SLK TT majú súčasne nárok na náhradu škody. Úhradou faktúry objednávateľ – klient, akceptuje celý rozsah objednaných  a SLK TT potvrdených služieb.
  2. SLK TT ako poskytovateľ služieb vydáva darčekové poukážky, ktoré môže klient použiť na čerpanie jednotlivých služieb. Darčekové poukážky je možné zakúpiť na predajných miestach SLK TT, resp. si ich dodávku objednať na obchodnom oddelení SLK TT. Platnosť darčekovej poukážky je uvedená na jej prednej strane. Klient môže jednotlivé služby čerpať na základe darčekovej poukážky výhradne len do doby trvania platnosti darčekovej poukážky. V prípade, že služby vyčerpané nebudú, klient stráca nárok na čerpanie poskytnutej služby, a to bez akejkoľvek náhrady. Služba vybraná z ponuky SLK TT, uvedená na darčekovej poukážke, bude poskytnutá klientovi – osobe, ktorá sa darčekovou poukážkou preukáže. Termín čerpania služieb je klient povinný si objednať – rezervovať prostredníctvom komunikačných kanálov uvedených na web stránke www.therme.sk v časti „kontakty“. Po potvrdení rezervácie zo strany SLK TT sa táto stáva záväznou.
  3. Klient realizuje platbu bankovým prevodom. Bankové poplatky spojené s realizáciou platby si klient hradí sám zo svojho.
  4. Kúpna cena sa považuje za zaplatenú v tom momente, ku ktorému bola celá pripísaná na účet SLK TT v banke uvedenej v zmluve, resp. na faktúre,  alebo v potvrdení objednávky. Nezaplatenie v rozpore s dohodnutými podmienkami sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, resp. vzájomnej dohody.
  5. Pri podstatnom porušení zmluvy klientom, alebo v prípade riadneho nezaplatenia kúpnej ceny a nezaplatenia v termíne uvedenom v zmluve, na faktúre, alebo v potvrdení objednávky, majú SLK TT právo od zmluvy odstúpiť, alebo objednávku stornovať. V uvedených prípadoch majú SLK TT nárok na náhradu škody.
  6. Neoddeliteľnou súčasťou pobytu je tzv. „kúpeľný poplatok“, ktorý sa vzťahuje na objednané prenocovanie a osobu. S účinnosťou od 24.10.2014 SLK TT znižujú výšku kúpeľného poplatku z doterajšieho 1 €/ na osobu a noc na 0,05 €/  na osobu a noc (vrátane DPH). SLK TT si vyhradzujú právo zvážiť prípadnú zľavu z poplatku v individuálnych opodstatnených prípadoch. Kúpeľný poplatok nie je náhradou za tzv. „daň z ubytovania mestu“. S odvolaním sa na Zákon č. 268/2014 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa Zákon č. 582/2004 Z. z. sú SLK TT povinné s účinnosťou od 15.10.2014 vyberať za odplatné prechodné ubytovanie daň z ubytovania mestu. Jeho aktuálna výška podľa platného VZN mesta Turčianske Teplice predstavuje 1 €/ na osobu a noc.
  7. SLK TT  môže klientovi ponúknuť službu „platba  na otvorený účet“ (ďalej v texte len „otvorený účet“). Služba sa vzťahuje na extra procedúry doobjednané priamo na mieste a na konzumáciu nápojov a objednanie iného sortimentu v gastro prevádzkach SLK TT. Podmienkou zriadenia „otvoreného účtu“ je predautorizácia – blokácia finančných prostriedkov klienta na účte vzťahujúcom sa ku danému typu platobnej karty. Predautorizácia sa vykoná prostredníctvom terminálu a platobnej karty klienta. Položky na „otvorenom účte“ budú zúčtované prostredníctvom platobnej karty a dokončením predautorizácie.  V prípade, ak klient s „otvoreným účtom“ a predautorizáciou nečerpal žiadne vyššie uvedené služby, bude mu blokácia finančných prostriedkov zrušená najneskôr pri  check out. Klient je povinný si zrušenie blokácie skontrolovať na mieste. SLK TT nezodpovedá za prípady, keď klient z pobytu odíde a nepožiada o zrušenie blokácie finančných prostriedkov. SLK TT môže klientovi zriadiť/zrušiť  službu „otvorený účet“ kedykoľvek v priebehu pobytu. SLK TT po dokončení/ zrušení predautorizácie nezodpovedá za ďalšie transakčné lehoty bánk a vydavateľov platobných kariet, ktoré súvisia s dispozičným právom klienta ku jeho finančným prostriedkom.
  8. Osobitné ustanovenia o realizovaní platby kúpnej ceny pri zmluve uzavretej na diaľku:
    Úhradu za pobyt a objednané a potvrdené služby môže klient uskutočniť platobným príkazom v jeho banke, alebo prostredníctvom internetbankingu v prospech uvedeného účtu:

     

    • Názov organizácie: Slovenské liečebné kúpele Turčianske Teplice a.s.Adresa: SNP 519, 039 12 Turčianske Teplice
    • Číslo účtu IBAN: SK8611110000001074130005
    • SWIFT/BIC/: UNCRSKBX
    • Názov banky: UniCredit Bank Slovakia a.s., Krížna 50, Bratislava

    Faktúru je možné, okrem vyššie uvedených spôsobov, uhradiť aj prostredníctvom linku, ktorý klient obdrží spolu so zálohovou faktúrou.

Čl. 4  objednávanie pobytu a voľne predávaných procedúr

  1. Klient si môže pobyt, resp. voľne predávané procedúry, objednať osobne, telefonicky, e-mailom, faxom alebo poštou na adrese SLK TT. Na základe a podľa svojich požiadaviek vyhotovuje klient tomu zodpovedajúcu objednávku s povinnosťou platby podľa článku 2 bod 2. týchto VOP. Po zaplatení celkovej ceny SLK TT odošlú klientovi na ním uvedenú adresu, resp. adresu uvedenú v e-maili, vo faxovej správe, liste, alebo v telefonickej objednávke; ubytovací preukaz a pokyny na pobyt. Obdobne v prípade objednania voľne predávaných procedúr klient obdrží  kúpeľný preukaz s rozvrhom a načasovaním procedúr po zaplatení ich celkovej ceny, resp. v prvý deň pri nástupe na voľne predávané procedúry.

Čl. 5  dĺžka pobytu,  príchod a odchod

  1. Doporučuje sa, aby klient za účelom liečby strávil v SLK TT aspoň 21 dní. Táto doba vychádza z dlhodobo lekársky overených výskumov a skúseností. Pre klientov zdravotných poisťovní je záväzný počet dní liečenia určený legislatívou – „Indikačným zoznamom SR“. Ostatní klienti majú možnosť vybrať si z ponuky liečebných pobytov.
  2. Pri  ostatných – wellness a dovolenkových pobytoch je dĺžka stanovená podľa želania klienta.
  3. Dňom príchodu je prvý deň pobytu. Za deň odchodu sa považuje deň nasledujúci za posledným dňom spojeným s prenocovaním.
  4. Príchod : v čase od 13,00 hod.. Odchod : v čase do 10,00 hod..

Čl. 6  transfery

  1. SLK TT ponúkajú prepravu z letiska alebo iných požadovaných miest na Slovensku a v susedných krajinách a späť. Ceny uvedených transferov nie sú zahrnuté v cene pobytu a SLK TT ich klientovi poskytnú po vzájomnej dohode na základe vyžiadania, vrátane objednania tejto služby. Na základe a podľa svojich požiadaviek vyhotovuje klient tomu zodpovedajúcu objednávku s povinnosťou platby podľa článku 2 bod 2. týchto VOP.

Čl. 7  práva a povinnosti klienta

  1. Klient má právo :
    1. na poskytnutie služieb v dohodnutom rozsahu, ako aj na podanie potrebných informácii k cene, obsahu, resp. programu pobytu;
    2. na zrušenie objednaných služieb, t. j. odstúpenie od zmluvy pri súčasnom akceptovaní storno podmienok ;
    3. písomne oznámiť zmenu v osobe účastníka a to spolu s ostatnými náležitosťami, ktoré obsahuje objednávka na pobyt.
  2. Osobitné poučenie klienta o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku:
    1. Právo na odstúpenie od zmluvy.
      Klient má právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
      Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch  odo dňa uzavretia zmluvy.
      Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy klient informuje SLK TT o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adrese : Slovenské liečebné kúpele Turčianske Teplice, a.s., Ul. SNP 519, 039 12 Turčianske Teplice, faxové číslo : +421-43-4922 943, e-mailová adresa rezervacie@therme.sk. Na tento účel môžete použiť „VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY“, ktorý tvorí PRÍLOHU č. 1 týchto VOP.
      Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky na adresu rezervacie@therme.sk. Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdia SLK TT na trvanlivom nosiči (napríklad e-mailom).
      Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
    2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy.
      Po odstúpení od zmluvy Vám SLK TT vrátia všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
    3. Ak ste požiadali o začatie poskytovania služieb počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, máte povinnosť SLK TT uhradiť cenu za skutočne poskytnuté plnenia do dňa, kedy ste SLK TT oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy.
  3. Klient má povinnosť :
    1. pristupovať ku všetkým okolnostiam tak, aby svojim konaním a správaním neobmedzil, alebo neohrozil priebeh a realizáciu pobytu, ako aj ďalších účastníkov pobytu, pričom v opačnom prípade nesie plnú zodpovednosť za následky;
    2. dodržiavať vopred stanovený program pobytu;
    3. dodržiavať ustanovenia ubytovacieho poriadku, upozornenia, resp. odporúčania vyvesené v priestoroch areálu SLK TT, riadiť sa poučením o odkladaní klenotov, peňazí a iných cenností;
    4. rešpektovať pokyny a doporučenia zaslané SLK TT pri potvrdení objednávky;
    5. riadiť sa informačnými materiálmi, ktoré upresňujú podmienky pobytu v SLK TT;
    6. poskytnúť kúpeľom súčinnosť, ktorá je potrebná ku zaisteniu služieb a vo veciach prípadných zmien, reklamácii, či poistných udalostí;
    7. klienti, ktorým má byť poskytnutá kúpeľná starostlivosť alebo si zakupujú voľne predávané procedúry musia pred svojim nástupom na pobyt, resp. na voľne predávané procedúry, zvážiť svoj zdravotný stav s ohľadom na podmienky miesta pobytu, resp. voľne predávaných procedúr /kontraindikácie/ a pri nástupe na kúpeľnú zdravotnú starostlivosť sú povinní buď absolvovať vstupnú lekársku prehliadku alebo minimálne riadne vyplniť zdravotný dotazník;
    8. v prípade zrušenia objednávky pobytu, transfera alebo voľne predávaných procedúr oznámiť túto skutočnosť SLK TT  a akceptovať storno poplatky;
    9. právnické osoby sú povinné riadne a včas oboznámiť účastníkov pobytu, resp. voľne predávaných procedúr, so znením VOP a zabezpečiť, aby uvedené povinnosti z nich vyplývajúce boli účastníkmi riadne dodržiavané;
    10. preukazovať sa v odbytových strediskách SLK TT a Spa&Aquaparku identifikačnými predmetmi (preukazy, kartičky, náramky a pod.), ktoré obdržia pri nástupe na pobyt, resp. na voľne predávané procedúry,  na recepcii. Identifikačné predmety sú neprenosné a nie je dovolené údaje v nich pozmeňovať. Pri odchode z pobytu je klient povinný odovzdať všetky identifikačné predmety na recepcii v príslušnom liečebnom dome. V prípade preukázateľného zneužitia identifikačných predmetov je klient povinný zaplatiť poplatok vo forme sankcie vo výške 100 €/za jeden identifikačný predmet.
    11. preukazovať sa pri nástupe na pobyt (viac ako jedno prenocovanie) na recepcii preukazom totožnosti (platný občiansky preukaz, pas) za účelom vedenia evidencie ubytovaných;
    12. cudzí štátny príslušník je povinný SLK TT predložiť ďalšie doklady o pobyte na území SR, ktoré vyplývajú z príslušnej platnej legislatívy (Zákon č. 48/2002 Z. z. o pobyte cudzincov v platnom znení).

Čl. 8  práva a povinnosti kúpeľov

  1. SLK TT majú povinnosť pred uzatvorením zmluvy o pobyte, alebo pred predajom voľne predávaných procedúr pravdivo informovať o všetkých skutočnostiach, ktoré sú známe a ktoré môžu mať vplyv na rozhodnutie záujemcu o kúpu pobytu, resp. voľne predávaných procedúr. Ak nastanú okolnosti brániace poskytnúť služby klientovi podľa vopred dohodnutých podmienok, SLK TT si vyhradzujú právo zmeniť program, alebo cenu pobytu, presunúť dobu konania pobytu, zmeniť ubytovacie zariadenie alebo pobyt zrušiť. V prípade zmeny ubytovacieho zariadenia musí náhradné ubytovanie spĺňať podobný štandard. Tieto zmeny sú SLK TT povinné bezodkladne oznámiť objednávateľovi najneskôr 3 dni pred začatím pobytu, resp. pred začatím absolvovania voľne predávaných procedúr.
  2. SLK TT majú právo od zmluvy odstúpiť, alebo predčasne ukončiť klientovi pobyt alebo odstúpiť od pokračovania v podávaní voľne predajných procedúr v prípade, ak klient aj napriek upozorneniu a výstrahe zo strany SLK TT hrubo porušuje dobré mravy, nevhodným spôsobom obťažuje, resp. ohrozuje ostatných klientov, zamestnancov kúpeľov, ich bezpečnosť, zdravie, majetkové hodnoty alebo inak hrubo porušuje svoje povinnosti.
  3. SLK TT ako poskytovateľ služieb sú oprávnené:
    • výhradne a jednostranne pristúpiť ku zmene týchto VOP
    • vykonať zmenu sortimentu, rozsahu, obsahu, resp. podmienok ponúkaných služieb a produktov
    • vykonať zmenu cenníka (cien produktov a služieb) a zmenu podmienok poskytovania zazmluvnených produktov a služieb za podmienok upravených v týchto VOP
    • inkasovať stornopoplatky vo výške a za podmienok upravených v týchto VOP
    • kompenzovať svoj nárok vyplývajúci zo storno poplatku z vykonanej úhrady klienta za objednané služby

Čl. 9  zľavy z pobytov

  1. V prípade nároku klienta na zľavu si ju klient uplatňuje pri objednávke pobytu. V prípade, že tak neurobí, zľava mu nebude priznaná. Zľavy nie je možné vzájomne spájať, sčítavať, či kombinovať a nevzťahujú sa na lastminute pobyty, akciové pobyty a ponuky „šité na mieru“. Klient si môže uplatniť vyššiu zo zliav, na ktoré má nárok.

Čl. 10  storno podmienky

  1. Pobyt a objednanie voľne predajných procedúr  možno stornovať iba písomnou formou na adresu SLK TT. Počet dní určujúcich výšku storna sa počíta odo dňa doručenia storna do kúpeľov.
  2. Výška storno poplatkov je:
    • 20 – 15 dní: 10 % z ceny pobytu, resp. z ceny objednaných voľne predajných procedúr
    • 14 – 7 dní: 30 % z ceny pobytu , resp. z ceny objednaných voľne predajných procedúr
    • 6 – 3 dni: 50% z ceny pobytu , resp. z ceny objednaných voľne predajných procedúr
    • 2 – 0 dní: 75 % z ceny pobytu , resp. z ceny objednaných voľne predajných procedúr
  3. Klientovi nie je poskytovaná žiadna finančná náhrada za objednané a nevyčerpané služby, za zmeny objednaných služieb počas pobytu (ubytovanie, stravovanie, liečebné procedúry).
  4. Pri predčasnom ukončení pobytu zo strany klienta, alebo pri  neabsolvovaní všetkých objednaných a potvrdených voľne predajných procedúr nie je klientovi poskytovaná žiadna finančná ani iná náhrada za stravovanie, ubytovanie, liečenie, procedúry ani iná náhrada za ďalšie objednané služby. V prípade skoršieho odchodu oproti rezervácii môže byť naviac klientovi účtovaný storno poplatok vo výške 50% z nevyčerpaných objednaných služieb.
  5. Za riadne a včas vykonanú zmenu osoby klienta sa neúčtuje žiadny poplatok.
  6. Pokiaľ sú SLK TT z určitého dôvodu povinné vrátiť klientovi adekvátnu čiastku zaplatených služieb, vykonajú tak do 30 dní od vzniku nároku. Táto finančná čiastka bude ponížená o príslušný storno poplatok uvedený vyššie, prípadne aj administratívny poplatok v paušálnej výške 10 eur. Transakčné náklady spojené s vrátením ceny služieb idú na vrub klienta.
  7. O zmenu už potvrdenej objednávky na transfer môže klient požiadať bez účtovania storno poplatkov najneskôr 3 dni pred pôvodne požadovaným a zo strany SLK TT potvrdeným dátumom transferu. Akákoľvek zmena objednávky (napr. počet osôb, druh vozidla, trasa, dátum, čas) predložená zo strany klienta neskôr než vyššie uvedené 3 dni sa považuje za storno pôvodnej požiadavky so 100 % storno poplatkom. V takýchto prípadoch SLK TT tiež negarantujú, že každej požiadavke na zmenu budú môcť vyhovieť.

Čl. 11 ceny

  1. Cenníky sú uverejnené v elektronickej podobe na webovej stránke kúpeľov, prípadne môžu byť na vyžiadanie poskytnuté aj v tlačenej verzii.
  2. Všetky ceny sú uvedené podľa:
    • typu pobytu;
    • sezóny;
    • liečebného domu;
    • kategórie izby (jednolôžková, dvojlôžková, apartmán);
    • druhu voľne predajných procedúr.
  3. Ak by pobyt klienta spadal do dvoch alebo viacero sezón, vypočíta sa celková čiastka za pobyt podľa počtu nocí, ktoré pripadajú na jednotlivé sezónne obdobia. SLK TT  majú právo rozdelenie sezón meniť.
  4. SLK TT si vyhradzujú právo zmeny cien a obsahu balíčkov služieb.
  5. SLK TT môžu vo vybranom období a na vybrané liečebné domy uplatňovať zľavy za skorý nákup (ďalej len „ZSN“)pobytov zahrnutých do štandardnej ponuky cenníkových pobytov ponúkaných na príslušný rok a zverejnených v aktuálne platných cenníkoch podľa stanovených podmienok:
    1. ZSN sa vzťahuje výhradne pri objednaní pobytu  priamo v SLK TT a to pre samoplatcov. Nevzťahuje sa na pobyty a služby objednané poistencami zdravotných poisťovní.
    2. Nárok na ZSN vzniká za podmienky objednania pobytu a uhradenia ceny vo výške 100% na základe zálohovej faktúry najneskôr 2 mesiace (60 dní) pred termínom nástupu na pobyt, ktorý je uvedený v potvrdení objednávky.
    3. Každá zmena už potvrdenej objednávky má za následok zmenu v plynutí 2 mesačnej lehoty. Zmena objednávky je z hľadiska plynutia 2 mesačnej lehoty považovaná za novú objednávku.
    4. ZSN sa nekombinuje so žiadnymi inými zľavami.

Čl. 12  odmietnutie poskytnutia služieb

  1. SLK TT sú oprávnené odmietnuť poskytnutie služieb v prípade kontraindikácií kúpeľnej liečby.
  2. SLK TT majú právo odmietnuť objednávku, ktorá nespĺňa požiadavky nutné k objednaniu služieb, prí­padne sú údaje v objednávke neúplné, nepresné alebo rozporuplné
  3. SLK TT si vyhradzujú právo odmietnuť klienta, ktorý opakovane zasiela objednávky neúplné alebo ne­správne vyplnené alebo také, ktoré vyplní s vedomím, že kúpeľný pobyt úmyselne neobjedná.
  4. Pre klienta sú záväzné informácie, ktoré obdrží na potvrdenej objednávke, zaslanej SLK TT. Klient je povinný potvrdenie objednávky riadne a včas skontrolovať a prípadné nezrovnalosti obratom oznámiť SLK TT, ktoré zabezpečia a zašlú nové potvrdenie objednávky. Pokiaľ tak klient neurobí, nebude na tieto chyby či nezrovnalosti  pri príchode do SLK TT braný zreteľ.
  5. V prípade, že je objednávka klienta zasielaná e-mailom, SLK TT potvrdzujú objednávku na rovnakú e-mailovú adresu, z ktorej obdržali objednávku. Ak klient požaduje zaslať potvrdenie objednávky na inú e-mailovú adresu, SLK TT tak urobia v prípade, že táto požiadavky bude jednoznačne uvedená v texte objednávky. SLK TT nezodpovedajú za nedoručiteľný, resp. nedoručený e-mail a rozhodujúci je ich údaj o odoslaní zo SLK TT.

Čl. 13 ustanovenia o zľavových kupónoch

  1. SLK TT ako poskytovateľ služieb vydáva vo vyhradených prípadoch zľavové kupóny na poskytnutie služieb SLK TT v rôznych nominálnych hodnotách, resp. výškach zľavy, ktoré môže klient použiť pri využívaní služieb tak, že si na základe zľavového kupónu uplatní zľavu na poskytnutie služieb vo výške uvedenej na zľavovom kupóne.
  2. Zľavový kupón platí na všetky druhy pobytov pre samoplatcov, ktoré sa uskutočnia v termíne uvedenom na zľavovom kupóne. Zľavový kupón je možné uplatniť jednorázovo pri zakúpení ktoréhokoľvek pobytu pre samoplatcov a to v liečebnom zariadení a na termíny pobytov uvedených na predmetnom zľavovom kupóne. Zľavový kupón je možné uplatniť výhradne len na zakúpenie celého pobytu, pokiaľ nie je na zľavovom kupóne výslovne uvedené inak.
  3. Kód zľavového kupónu je potrebné nahlásiť pri rezervácii pobytu a pobyt zarezervovať vopred  na tam uvedenom tel. čísle SLK TT, a to najneskôr 30 kalendárnych dní  pred uplynutím platnosti kupónu. Platnosť kupónu je uvedená dátumom alebo časovým intervalom priamo na zľavovom kupóne. Zľavový kupón je potrebné predložiť pri platbe za pobyt.
  4. Zľavy a kupóny nie sú kumulovateľné, zľavový kupón nie je možné vymeniť za hotovosť, je nevratný a nevymieňa sa. SLK TT majú výhradné právo určiť termín uplatnenia zľavového kupónu. Pokiaľ sú na zľavovom kupóne uvedené odlišné informácie ako vo VOP, platia informácie uvedené na zľavovom kupóne.

Čl. 14  nesplnenie zmluvnej povinnosti v dôsledku zásahu vyššej moci 

V prípade, že niektorá zo zmluvných strán nebude môcť splniť svoju zmluvnú povinnosť v dôsledku zásahu vyššej moci, t. j. okolnosti vylučujúcej zodpovednosť v zmysle platných právnych predpisov, ako nepredvídateľnej a neodvrátiteľnej objektívnej okolnosti (živelná katastrofa, štrajk, vojna, zemetrasenia a pod.) za takéto nesplnenie povinnosti nezodpovedá, pokiaľ vplyv takejto okolnosti nemohla odvrátiť. Za zásah vyššej moci nie je možné považovať okolnosti majúce subjektívny charakter, resp. ktoré vzniknú, ako výsledok osobných alebo ekonomických pomerov zmluvnej strany.

Čl. 15  reklamácie, zodpovednosť za škody

  1. SLK TT zodpovedajú za vady poskytovaných služieb podľa § 622 a 623 Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v platnom znení.
  2. Reklamáciu vady poskytovaných služieb je klient povinný uplatniť v nasledovnej lehote : ihneď; a to niektorým z nasledovných spôsobov uplatnenia:
    • osobne priamo na mieste poskytnutia služby u príslušne zodpovedného pracovníka, ktorý zabezpečí spísanie zápisnice o uplatnení reklamácie;
    • písomne doporučenou listovou zásielkou odoslanou na adresu SLK TT.
  3. Na reklamácie uplatnené až po stanovenej lehote (v zmysle znenia predošlého bodu 2.) nebudú SLK TT prihliadať.
  4. Prevzatie a vybavenie reklamácie sa dokumentuje dokladom, ktorý vydávajú SLK TT.
  5. Zodpovednosť za vady sa uplatňuje jednostranným právnym úkonom, ktorým klient vytkne konkrétnu vadu a ktorým zároveň oznámi SLK TT, aký konkrétny nárok zo zodpovednosti za vady uplatňuje. Tieto nároky môže uplatňovať jednotlivo alebo naraz. Nemôže však zároveň uplatniť práva, ktoré sa navzájom vylučujú. Spolu s uplatnením práv zo zodpovednosti za vady môže klient uplatniť aj právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením práv zo zodpovednosti za vady.
    Pri uplatnení vád je klient povinný predložiť doklad o zaplatení.
  6. V zásade sú SLK TT povinné vybaviť riadne a včas uplatnenú reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť.
    O vybavení reklamácie vydajú SLK TT klientovi písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie.
  7. Za predmet reklamácie sa nepovažujú také škody a majetkové ujmy, ktoré sú z rozsahu poistného krytia výslovne vyňaté. Ak nastanú okolnosti, ktorých vznik, priebeh a následok nie je závislý na činnosti a postupe SLK TT, alebo okolnosti na strane klienta, na základe ktorých klient úplne alebo sčasti nevyužije objednané, zaplatené a SLK TT zabezpečené služby, nevzniká klientovi nárok na úhradu alebo zľavu z ceny týchto služieb. SLK TT nezodpovedajú za škodu, ktorú samé nezavinili a nezavinili ju ani ich dodávatelia služieb a škoda bola spôsobená klientovi treťou osobou, ktorá nie je spojená s poskytovaním pobytu a služieb, alebo udalosťou, ktorej nebolo možné zabrániť ani pri vynaložení všetkého úsilia, alebo v dôsledku neobvyklých a nepredvídateľných okolností.
  8. Nespokojnosť s poskytovanými službami (bez uplatnenia nárokov z vád poskytnutých služieb) je klient oprávnený vyjadriť podaním sťažnosti, prípadne podnetu, na ktorých postup uplatňovania a vybavovania sa primerane použijú hore uvedené ustanovenia VOP.

Čl. 16 informácie o spracúvaní osobných údajov

Informácie o spracúvaní osobných údajov klienta, jeho právach a ich uplatňovaní sú zverejnené na www.therme.sk/spolupraca/informacie-o-ochrane-osobnych-udajov.

PRÍLOHY:

Vernostný program

Kariéra

Informácia pre záujemcov

Informácie o voľných pracovných miestach uverejňujeme na internetovej stránke profesia.sk. Osloviť nás môžete aj prostredníctvom

Na voľné pracovné miesto sa môžete prihlásiť poslaním motivačného listu a životopisu. Tieto dokumenty môžete poslať e-mailom alebo poštou. Po doručení Vášho motivačného listu a životopisu personálne oddelenie posúdi a následne vyhodnotí Vašu kvalifikáciu a uvádzané schopnosti na ponúkanú pracovnú pozíciu a zaradí Vás do výberového konania. Kandidáti, ktorí požiadavky na voľnú pracovnú pozíciu spĺňajú budú kontaktovaní a pozvaní na výberové konanie.

Výberové konanie

Výberové konanie môže pozostávať z viacerých kôl a kandidát sa postupne zúčastňuje osobných pohovorov. Posudzovanie výsledkov jednotlivých kandidátov závisí od veľkosti výberového konania, trvá najviac 3 týždne. Všetci kandidáti, ktorí sa zúčastnili výberového konania, sú následne kontaktovaní a oboznámení s výsledkami.

Motivačný list

Motivačný list slúži na predstavenie uchádzača o ponúkanú pracovnú pozíciu. Je potrebné v ňom uviesť prečo sa o pracovnú pozíciu uchádzate, zdôrazniť Vaše konkrétne a špecifické schopnosti a vlastnosti, ktoré sa zhodujú, alebo prevyšujú požiadavky pracovnej ponuky.

Životopis

Správne napísaný životopis musí obsahovať všetky najdôležitejšie fakty týkajúce sa ponúkanej pracovnej pozície. Musí obsahovať informácie o Vašom vzdelaní, absolvovaných kurzoch, školeniach, pracovných skúsenostiach so stručným popisom činností, ktoré ste vykonávali, schopnostiach, zručnostiach a iných výhodách, ktoré ponúkate našej spoločnosti. V motivačnom liste alebo životopise nezabudnite uviesť Váš telefonický kontakt.

V závere Vášho motivačného listu alebo životopisu uveďte vyhlásenie obsahujúce Váš súhlas so správou, spracovaním a uchovávaním Vašich osobných údajov v databáze Slovenské liečebné kúpele Turčianske Teplice, a.s. a to v súlade so Zákonom č. 428/200 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Certifikáty

Turčianske kúpele medzi prvými na Slovensku úspešne prešli auditom systému manažérstva kvality a získali nasledovné certifikáty a ocenenia.

EUROPESPA

Certifikát Europe Spa MedCertifikát EUROPESPA osvedčuje a potvrdzuje splnenie požiadaviek Európskeho zväzu kúpeľov (ESPA) na liečebnú infraštruktúru, bezpečnosť a hygienu.

Certifikát je platný pre nasledovné kontrolované oblasti:

  • všeobecné predpoklady prevádzkovania kúpeľného liečebného podniku
  • relevantná organizácia zloženia a priebehu liečebnej terapie
  • manažment kvality a bezpečnosti
  • úsek liečebných procedúr a zóny odpočinku
  • úprava a zloženie prírodných liečivých vôd
  • lekárske ordináciebalneoprevádzka
  • gastronómia a kuchyňa
  • informácie o ponuke kúpeľov
  • všeobecné liečebno-terapeutické prostredie

Dátum prvej certifikácie: 25.01.2007

Platnosť certifikátu : 26.01.2019

HACCP

Systém kritických bodov HACCP (hazard analysis and critical control points) je systém potravinovej bezpečnosti založený na prevencii.

Predstavuje systematickú metódu analýzy procesov v potravinárstve, identifikácie možných rizík a určenia kritických bodov kontroly, ktoré majú zabrániť tomu, aby sa k spotrebiteľovi dostali nebezpečné potraviny.

Obsahuje:

  • Kontrolu technologických úsekov, v ktorých môže dôjsť k vzniku zdravotného nebezpečia.
  • Definovanie opatrení, ktorými sa predchádza vzniku nebezpečia.
  • Postupy sledovania a posudzovania funkcie systému.
  • Účinné zaistenie bezpečnosti produkcie.
  • Prenesenie konkrétnej zodpovednosti zdravotnej nezávadnosti na pracovníkov na všetkých úrovniach výroby.

CERTIFIKÁT ISO

ISO 9001:2008

Systém manažérstva kvality – norma ISO 9001 špecifikuje požiadavky na systém riadenia kvality v spoločnosti, ktorá chce a potrebuje preukázať svoju schopnosť trvale poskytovať produkty v súlade s príslušnými predpismi a požiadavkami zákazníkov, a ktoré sa usilujú o zvyšovanie spokojnosti zákazníka.

Cieľom je uplatňovať a udržiavať systém riadenia kvality a neustále ho zlepšovať.

Uvedené certifikáty sú potvrdením neustále sa zvyšujúcej kvality našich služieb.

Partneri

Partneri

Ďalší partneri

Kontakty

Ochrana osobných údajov

V týchto informáciách sa dozviete ako nakladáme s Vašimi osobnými údajmi, ako nás môžete kontaktovať, ak máte otázky k spracúvaniu Vašich osobných údajov a ďalšie dôležité informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov. Tieto informácie sa môžu občas meniť. Aktuálne informácie týkajúce sa spracúvania Vašich osobných údajov budú zverejnené na našich internetových stránkach www.therme.sk.

Pri spracúvaní Vašich osobných údajov sa riadime Zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení a Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a súvisiacimi predpismi.

PREVÁDZKOVATEĽ:

Slovenské liečebné kúpele Turčianske Teplice, a.s., SNP 519,Turčianske Teplice 039 12, IČO: 31 642 322, Email: data@therme.sk, Tel.: +00421 43 4913 000.

ZODPOVEDNÁ OSOBA:

Zodpovedná osoba za ochranu osobných údajov vám odpovie na prípadné otázky týkajúce sa spracúvania Vašich osobných údajov. Zodpovednú osobu môžete kontaktovať emailom na adresu: kovacikova@dataprivacy.sk  alebo poštou na našu adresu.

V nasledujúcich informáciách sú špecifikované podmienky spracúvania osobných údajov spoločnosťou Slovenské liečebné kúpele Turčianske Teplice, a.s. podľa konkrétneho účelu spracúvania:

Osobné údaje ktoré spracúvame:

Identifikačné a kontaktné  údaje: Meno, priezvisko, titul,  adresa,  dátum narodenia, rodné číslo, podpis.

Zdravotné údaje: Údaje o predpísaných liekoch, Údaje potrebné k zisteniu anamnézy, Údaje o poučení v súlade s § 6 zákona č.  576/2004 Z. z.,  Údaje o chorobe, priebehu a výsledkoch vyšetrení, liečby a ďalších významných okolnostiach súvisiacich so zdravotným stavom, Údaje o rozsahu poskytnutej liečebnej starostlivosti, Údaje o službách súvisiacich s poskytovaním liečebnej starostlivosti, Údaje o dočasnej práceneschopnosti, Epidemiologicky závažné skutočnosti, Číselný kód zdravotnej  poisťovne, Ďalšie údaje v zmysle zákona č. 153/2013 Z. z.  národnom zdravotníckom informačnom systéme.

Na aký účel spracúvame Vaše osobné údaje:

Vaše osobné údaje spracúvame na základe osobitných zákonov najmä Zákona č.  576/2004 Z. z. o zdravotnej starostlivosti  na tieto účely:

  • Poskytovanie liečebnej kúpeľnej starostlivosti
  • Vedenie zdravotnej dokumentácie
  • Poskytovanie ubytovania
  • Poskytovanie stravy
  • Pobyt sprievodcu prijímateľa liečebnej starostlivosti

Ako dlho Vaše osobné údaje uchovávame:

Vaše osobné údaje sme povinní uchovávať 20 rokov po poskytnutí liečebnej starostlivosti.

Ste povinný nám osobné údaje poskytnúť?

Poskytnutie osobných údajov na účely poskytovania liečebnej starostlivosti je povinné. V prípade neposkytnutia osobných údajov Vám nemôžeme poskytnúť liečebnú starostlivosť.

S kým budú Vaše osobné údaje zdieľané?

Príjemcovia na základe osobitných zákonov:

Zdravotné poisťovne, Národné centrum zdravotníckych informácií a iné oprávnené subjekty v zmysle osobitných zákonov.

Sprostredkovatelia:

Spracúvaním Vašich osobných údajov môžeme v niektorých prípadoch zveriť našim dodávateľom služieb, teda sprostredkovateľom, ktorí spracúvajú Vaše osobné údaje v našom mene len na základe zdokumentovaných zmluvných pokynov.

Našimi sprostredkovateľmi sú:

  • Poskytovatelia IT služieb
  • Externí administratívni pracovníci

Vaše osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín.

Osobné údaje ktoré spracúvame:

Identifikačné a kontaktné  údaje: Meno, priezvisko, titul,  adresa,  ČOP, dátum narodenia, miesto narodenia cudzincov, doba ubytovania, štátna príslušnosť cudzincov, účel pobytu cudzincov, číslo pasu cudzincov, číslo víza cudzincov, meno a priezvisko detí cudzincov, údaje o poskytnutom ubytovaní, EČV parkovaného motorového vozidla, údaje o stratách a nálezoch, podpis cudzincov.

Na aký účel spracúvame Vaše osobné údaje:

Vaše osobné údaje spracúvame na základe osobitných zákonov najmä Zákon 253/1998 Z.z. o hlásení pobytu občanov Slovenskej republiky a registri obyvateľov Slovenskej republiky, zákon 404/2011 Z.z. o pobyte cudzincov na tieto účely:

  • Vedenie evidencie ubytovaných hostí
  • Vedenie domovej knihy
  • Evidencia parkovacích miest
  • Evidencia strát a nálezov
  • Sťažnosti a reklamácie
  • Knihy prianí a sťažností
  • Vedenie účtovnej evidencie

 Ako dlho Vaše osobné údaje uchovávame:

Vaše osobné údaje sme povinní uchovávať 10 rokov po roku, ktorého sa týkajú.

Ste povinný nám osobné údaje poskytnúť?

Poskytnutie osobných údajov na účely poskytnutia ubytovacích služieb je povinné. V prípade neposkytnutia osobných údajov Vás nemôžeme ubytovať.

S kým budú Vaše osobné údaje zdieľané?

Príjemcovia na základe osobitných zákonov:

Ministerstvo vnútra SR, Policajný zbor SR, Mesto Turčianske Teplice a iné oprávnené subjekty v zmysle osobitných zákonov.

Sprostredkovatelia:

Spracúvaním Vašich osobných údajov môžeme v niektorých prípadoch zveriť našim dodávateľom služieb, teda sprostredkovateľom, ktorí spracúvajú Vaše osobné údaje v našom mene len na základe zdokumentovaných zmluvných pokynov.

Našimi sprostredkovateľmi sú:

  • Poskytovatelia IT služieb
  • Externí administratívni pracovníci

Vaše osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín.

Komu sú naše služby určené:

Rezervácie produktov a služieb sú určené osobám starším ako 18 rokov. Osoba mladšia  ako 18 rokov musí požiadať o rodičovský súhlas s využívaním našich služieb.

Osobné údaje ktoré spracúvame:

Identifikačné a kontaktné  údaje a údaje o rezervácii: Meno, priezvisko, titul,  adresa,  telefónne číslo a adresa  elektronickej pošty, údaje o rezervácii, IP adresa a prehliadač zariadenia z ktorého bola objednávka vytvorená, dátum a čas objednávky.

Na aký účel spracúvame Vaše osobné údaje:

Vaše osobné údaje spracúvame na základe plnenia zmluvy a predzmluvných vzťahov na tieto účely:

  • Vedenie evidencie rezervácií ubytovania
  • Rezervácie procedúr a iných služieb
  • Spracovanie objednávok, darčekových poukážok a iných produktov
  • Vedenie účtovnej evidencie

Ako dlho Vaše osobné údaje uchovávame:

Vaše osobné údaje sme povinní uchovávať 12 mesiacov po prijatí rezervácie. Účtovné doklady sme povinní uchovávať 10 rokov po roku, ktorého sa týkajú.

Ste povinný nám osobné údaje poskytnúť?

Poskytnutie osobných údajov na účely rezervácie a objednávok  je povinné. V prípade neposkytnutia osobných údajov nemôžeme Vašu rezerváciu a objednávku vybaviť.

S kým budú Vaše osobné údaje zdieľané?

Sprostredkovatelia:

Spracúvaním Vašich osobných údajov môžeme v niektorých prípadoch zveriť našim dodávateľom služieb, teda sprostredkovateľom, ktorí spracúvajú Vaše osobné údaje v našom mene len na základe zdokumentovaných zmluvných pokynov.

Našimi sprostredkovateľmi sú:

  • Poskytovatelia IT služieb
  • Externí administratívni pracovníci

Vaše osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín.

Kto sa môže prihlásiť do Vernostného programu:

Do Vernostného programu sa môže prihlásiť osoba staršia ako 18 rokov.

Osobné údaje ktoré spracúvame:

Identifikačné a kontaktné údaje:  Meno, priezvisko, titul,  adresa,  telefónne číslo a adresa  elektronickej pošty, vek, číslo vernostnej karty. 

Údaje o využívaní Vernostnej karty: Údaje o zakúpených službách a produktoch, údaje o počte nazbieraných bodov, údaje o poskytnutých zľavách.

Na aký účel spracúvame Vaše osobné údaje:

Osobné údaje na účely účasti vo vernostnom programe spracúvame na základe vášho súhlasu na tieto účely:

Vernostný program: Osobné údaje spracúvame na účely poskytovania vernostných zliav a vedenia databázy členov vernostného programu. Osobné údaje spracúvame na základe Vášho súhlasu, ktorý ste nám poskytli registráciou do vernostného programu. Súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek odvolať.

Marketing: Na základe Vašich očakávaní ako člena Vernostného programu Vám budeme zasielať newslettre a marketingové informácie.  Newslettre a marketingové informácie budeme zasielať iba v rozsahu a intervaloch tak, aby neboli pre Vás obťažujúce. Spracúvanie na účely marketingu však vykonávame na základe našich oprávnených záujmov. Máte právo kedykoľvek namietať proti spracúvaniu Vašich osobných údajov na účely marketingu.

Ako dlho Vaše osobné údaje uchovávame:

Vaše osobné údaje budeme uchovávať počas celého obdobia členstva vo Vernostnom programe. Členstvo vo Vernostnom programe sa obnovuje každým využitím vernostnej karty. Vaše členstvo vo Vernostnom programe ukončíme, ak nepoužijete kartu na uplatnenie výhod viac ako 5 rokov. Po ukončení členstva vo Vernostnom programe zabezpečíme bezodkladnú likvidáciu Vašich osobných údajov.

Ste povinný nám osobné údaje poskytnúť?

Poskytnutie osobných údajov na účely členstva vo Vernostnom programe je dobrovoľné. V prípade neposkytnutia osobných údajov nemôžete využívať výhody člena Vernostného programu.

S kým budú Vaše osobné údaje zdieľané?

Spracúvanie Vašich osobných údajov môžeme v niektorých prípadoch zveriť našim dodávateľom služieb, teda sprostredkovateľom, ktorí spracúvajú Vaše osobné údaje v našom mene len na základe zdokumentovaných zmluvných pokynov.

Našimi sprostredkovateľmi sú:

  • Poskytovatelia IT služieb
  • Externí administratívni pracovníci
  • Poskytovatelia marketingových služieb

Vaše osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín.

Osobné údaje ktoré spracúvame:

Identifikačné údaje:  Vek, pohlavie, údaje o pobyte, údaje o hradení pobytu poisťovňou.

Na aký účel spracúvame Vaše osobné údaje:

Osobné údaje na účely Dotazníka spokojnosti spracúvame na základe vášho súhlasu na tieto účely:

  • Sledovanie spokojnosti zákazníkov
  • Identifikácie problémov v procesoch z dôvodu skvalitňovania poskytovaných služieb a reakcií na prípadné podnety

Súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek odvolať.

Ako dlho Vaše osobné údaje uchovávame:

Vaše osobné údaje v Dotazníku spokojnosti budeme uchovávať 24 mesiacov od prijatia dotazníka. Po uplynutí lehoty uchovávania zabezpečíme bezodkladnú likvidáciu Vašich osobných údajov.

Ste povinný nám osobné údaje poskytnúť?

Poskytnutie osobných údajov na účely Dotazníka spokojnosti je dobrovoľné. A žiadnym spôsobom neovplyvní poskytovanie  našich služieb pre Vás.

S kým budú Vaše osobné údaje zdieľané?

Spracúvanie Vašich osobných údajov môžeme v niektorých prípadoch zveriť našim dodávateľom služieb, teda sprostredkovateľom, ktorí spracúvajú Vaše osobné údaje v našom mene len na základe zdokumentovaných zmluvných pokynov.

Našimi sprostredkovateľmi sú:

  • Externí administratívni pracovníci

Vaše osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín.

Komu sú naše služby určené:

Zasielanie newsletterov a iných marketingových informácií je určené osobám starším ako 16 rokov. Osoba mladšia  ako 16 rokov musí požiadať o rodičovský súhlas s využívaním našich služieb.

Osobné údaje ktoré spracúvame:

Identifikačné a kontaktné  údaje: Meno, priezvisko, titul, adresa, dátum narodenia, telefónne číslo, adresa  elektronickej pošty, IP adresa a prehliadač zariadenia, dátum a čas prihlásenia sa k odberu noviniek, podpis.

Na aký účel spracúvame vaše osobné údaje:

Zasielanie newslettrov a marketingových informácií. Newslettre a marketingové informácie budeme zasielať iba v rozsahu a intervaloch tak, aby neboli pre vás obťažujúce. Osobné údaje na účely marketingu spracúvame na základe vášho súhlasu resp. na základe našich oprávnených záujmov.  Súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek odvolať.

Ako dlho vaše osobné údaje uchovávame:

Vaše osobné údaje budeme uchovávať 10 rokov od dátumu prihlásenia sa na odber noviniek, od udelenia súhlasu resp. od posledného poskytnutia služby.  Po ukončení doby uchovávania zabezpečíme bezodkladnú likvidáciu  vašich osobných údajov.

Ste povinný nám osobné údaje poskytnúť?

Poskytnutie osobných údajov na účely zasielania newslettrov a marketingových informácií je dobrovoľné.

S kým budú vaše osobné údaje zdieľané?

Spracúvanie vašich osobných údajov môžeme v niektorých prípadoch zveriť našim dodávateľom služieb, teda sprostredkovateľom, ktorí spracúvajú Vaše osobné údaje v našom mene len na základe zdokumentovaných zmluvných pokynov.

Našimi sprostredkovateľmi sú:

  • Poskytovatelia IT služieb
  • Externí administratívni pracovníci
  • Poskytovatelia marketingových služieb

Vaše osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín.

Kto sa môže zúčastniť súťaže:

Súťaže sú určené osobám starším ako 16 rokov. Osoba mladšia  ako 16 rokov musí požiadať o rodičovský súhlas s využívaním našich služieb.

Osobné údaje ktoré spracúvame:

Identifikačné a kontaktné údaje na odovzdanie výhry: Meno, priezvisko, titul,  adresa,  telefónne číslo a adresa  elektronickej pošty, užívateľské meno na sociálnych sieťach (pri súťažiach na sociálnych sieťach), údaje o výhre.

Údaje na splnenie podmienok účasti v súťaži: Odpovede na súťažné otázky, prípadne iné osobné údaje nevyhnutné na splnenie účasti v súťaži

Na aký účel spracúvame vaše osobné údaje:

Priebeh, vyhodnotenie súťaže a odovzdanie výhry: Osobné údaje na účely účasti v súťaži spracúvame na základe vášho súhlasu.  Súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek odvolať.

Ako dlho vaše osobné údaje uchovávame:

Vaše osobné údaje budeme uchovávať po dobu 12 mesiacov po ukončení súťaže. Účtovné doklady spojené s odovzdaním výhry musíme uchovávať 10 rokov po roku, ktorého sa týkajú. Po ukončení doby uchovávania zabezpečíme bezodkladnú likvidáciu  vašich osobných údajov.

Ste povinný nám osobné údaje poskytnúť?

Poskytnutie osobných údajov na účely účasti v súťaži je dobrovoľné. V prípade neposkytnutia Vám nemôžeme odovzdať prípadnú výhru.

S kým budú vaše osobné údaje zdieľané?

Príjemcovia na základe osobitných zákonov:

Osobné údaje výhercov súťaží môžu byť poskytnuté Daňovému úradu.

Sprostredkovatelia:

Spracúvanie vašich osobných údajov môžeme v niektorých prípadoch zveriť našim dodávateľom služieb, teda sprostredkovateľom, ktorí spracúvajú vaše osobné údaje v našom mene len na základe zdokumentovaných zmluvných pokynov.

Našimi sprostredkovateľmi sú:

  • Poskytovatelia IT služieb
  • Externí administratívni pracovníci

Zverejňovanie:

Osobné údaje výhercov súťaže v rozsahu meno, iniciálka priezviska, mesto/obec bydliska, fotografie ak boli podmienkou účasti v súťaži môžu byť zverejnené na našej webovej stránke alebo na sociálnych sieťach, ak bola súťaž realizovaná cez sociálne siete.

Vaše osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín.

Osobné údaje ktoré spracúvame:

Kontaktné a profesijné údaje: Meno, priezvisko, titul, adresa, telefónne číslo, adresa  elektronickej pošty, údaje uvedené v životopise, motivačnom liste a žiadosti o zamestnanie, údaje o vzdelaní, praxi a iných zručnostiach uchádzačov o zamestnanie.

Na aký účel spracúvame Vaše osobné údaje:

Výberové konania: Osobné údaje na účely výberového konania spracúvame na základe Vašej žiadosti o prijatie do zamestnania (predzmluvné vzťahy).

Vedenie databázy uchádzačov: Ak pri odoslaní žiadosti o zamestnanie  nám poskytnete súhlas so spracúvaním osobných údajov na účely zaradenia do databázy uchádzačov  zaradíme vás do našej databázy uchádzačov o prácu za účelom opakovaného kontaktovania. Osobné údaje na účely zaradenia do databázy uchádzačov spracúvame na základe vášho súhlasu.  Súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek odvolať.

Ako dlho Vaše osobné údaje uchovávame:

Vaše osobné údaje budeme uchovávať po dobu 6 mesiacov po ukončení výberového konania. Ak Vás neprizveme do výberového konania Vaše osobné údaje bezodkladne zlikvidujeme.  Ak ste nám poskytli súhlas so zaradením do databázy uchádzačov budeme Vaše osobné údaje uchovávať 1 rok po roku v ktorom boli získané. Po ukončení doby uchovávania zabezpečíme bezodkladnú likvidáciu  Vašich osobných údajov.

Ste povinný nám osobné údaje poskytnúť?

Poskytnutie osobných údajov na účely výberového konania je povinné. V prípade neposkytnutia osobných údajov vás nemôžeme prizvať do výberového konania. Poskytnutie osobných údajov na účely zaradenia do databázy uchádzačov je dobrovoľné.

S kým budú vaše osobné údaje zdieľané?

Spracúvanie vašich osobných údajov môžeme v niektorých prípadoch zveriť našim dodávateľom služieb, teda sprostredkovateľom, ktorí spracúvajú Vaše osobné údaje v našom mene len na základe zdokumentovaných zmluvných pokynov.

Našimi sprostredkovateľmi sú:

  • Poskytovatelia IT služieb
  • Externí administratívni pracovníci

Vaše osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín.

Osobné údaje ktoré spracúvame:

Identifikačné a kontaktné  údaje: Meno, priezvisko, titul, adresa, podpis, telefónne číslo, adresa  elektronickej pošty, údaje uvedené v prijatých a odoslaných dokumentoch. 

Na aký účel spracúvame Vaše osobné údaje:

Vaše osobné údaje spracúvame na účely vzájomného kontaktu  s Vami keď nás kontaktujete v akejkoľvek záležitosti rôznymi komunikačnými kanálmi (poštou, elektronickou poštou, telefonicky alebo prostredníctvom sociálnych sietí). Osobné údaje na účel vzájomného kontaktu s vami spracúvame na základe Vašej žiadosti. Evidenciu došlej a odoslanej pošty spracúvame na základe osobitného zákona.

Ako dlho Vaše osobné údaje uchovávame:

Vaše osobné údaje budeme uchovávať po dobu vybavenia Vašej žiadosti. Evidenciu došlej a odoslanej pošty budeme uchovávať 10 rokov po roku, ktorého sa týka. Po ukončení doby uchovávania zabezpečíme bezodkladnú likvidáciu  Vašich osobných údajov.

Ste povinný nám osobné údaje poskytnúť?

Poskytnutie osobných údajov na účely vzájomného kontaktu s Vami je povinné. V prípade neposkytnutia osobných údajov nemôžeme s Vami komunikovať a reagovať na Vašu žiadosť.

S kým budú Vaše osobné údaje zdieľané?

Spracúvanie Vašich osobných údajov môžeme v niektorých prípadoch zveriť našim dodávateľom služieb, teda sprostredkovateľom, ktorí spracúvajú Vaše osobné údaje v našom mene len na základe zdokumentovaných zmluvných pokynov.

Našimi sprostredkovateľmi sú:

  • Poskytovatelia IT služieb
  • Externí administratívni pracovníci

Vaše osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín.

Osobné údaje ktoré spracúvame:

Obrazové záznamy:  Obrazové záznamy, na ktorých môžete byť identifikovateľný.

Na aký účel spracúvame Vaše osobné údaje:

Vaše osobné údaje spracúvame na základe našich oprávnených záujmov na tieto účely:

Monitorovanie priestorov parkoviska pred našim areálom a vstupov do areálu, monitorovanie areálu a vyhradených vnútorných priestorov v našich budovách kamerovým systémom.

Monitorovanie vykonávame najmä z dôvodu ochrany nášho majetku a Vašej bezpečnosti.  Pri monitorovaní dbáme na to, aby sme v čo najmenšej miere narúšali Vaše súkromie.

Ako dlho Vaše osobné údaje uchovávame:

Obrazový záznam z kamerového systému uchovávame 15 dní od jeho vyhotovenia. Po ukončení doby uchovávania zabezpečíme bezodkladnú likvidáciu  vašich osobných údajov.

Ste povinný nám osobné údaje poskytnúť?

V prípade, ak nás navštívite, ste našim klientom alebo vstúpite  do monitorovaných priestorov budeme  obrazový záznam, na ktorom môžete byť identifikovateľný spracúvať  a poskytnutie je povinné.  

S kým budú Vaše osobné údaje zdieľané?

Príjemcovia na základe osobitných zákonov:

Súdy a orgány činné v trestnom konaní

Sprostredkovatelia:

Spracúvanie Vašich osobných údajov vykonáva externá bezpečnostná služba,  ktorá spracúva Vaše osobné údaje v našom mene len na základe zdokumentovaných zmluvných pokynov.

Našimi sprostredkovateľmi sú aj poskytovatelia IT služieb a externí administratívni pracovníci.

Vaše osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín.

Osobné údaje ktoré spracúvame:

Identifikačné a kontaktné  údaje: meno, priezvisko, adresa,  dátum narodenia, telefónne číslo a adresa  elektronickej pošty,  podpis, údaje o navštevovanej škole, študijný odbor, miesto a forma výkonu praktického vyučovania.

Údaje o dochádzke a hodnotení:  Údaje o dochádzke, poskytovaní stravy, údaje o hodnotení, údaje o školeniach (BOZP, dodržiavania pracovného poriadku), údaje o prideľovaní OOP a ďalšie údaje nevyhnutné pre výkon praktického vyučovania.

Na aký účel spracúvame Vaše osobné údaje:

Vaše osobné údaje spracúvame na základe plnenia zmluvy medzi nami a Vašou školou a osobitných zákonov najmä zákon č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, Vyhláška Ministerstva zdravotníctva  č. 585/2008 Z. z. na tieto účely:

  • Odborné vzdelávanie žiakov stredných škôl
  • Spracovanie a evidencia zmlúv o poskytovaní odbornej praxe
  • Potvrdenia o odbornom vzdelávaní, hodnotenia
  • Evidencia dochádzky a poskytnutej stravy
  • Školenia BOZP a PO

Ako dlho Vaše osobné údaje uchovávame:

Vaše osobné údaje sme povinní uchovávať 10 rokov po roku, ktorého sa týkajú.

Ste povinný nám osobné údaje poskytnúť?

Poskytnutie osobných údajov na účely odbornej praxe je povinné. V prípade neposkytnutia osobných údajov nemôžete u nás vykonávať odbornú prax.

S kým budú Vaše osobné údaje zdieľané?

Príjemcovia na základe osobitných zákonov:

Inšpektorát práce  a iné oprávnené subjekty v zmysle osobitných zákonov.

Sprostredkovatelia:

Spracúvaním Vašich osobných údajov môžeme v niektorých prípadoch zveriť našim dodávateľom služieb, teda sprostredkovateľom, ktorí spracúvajú Vaše osobné údaje v našom mene len na základe zdokumentovaných zmluvných pokynov.

Našimi sprostredkovateľmi sú:

  • Poskytovatelia IT služieb
  • Externí administratívni pracovníci

Vaše osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín.

Osobné údaje ktoré spracúvame:

Identifikačné a kontaktné  údaje: Meno, priezvisko, titul, adresa, telefónne číslo a adresa  elektronickej pošty Ďalšie údaje nevyhnutné pre poskytnutie informácií

Na aký účel spracúvame Vaše osobné údaje:

Vaše osobné údaje spracúvame na základe našich oprávnených záujmov na tieto účely:

  • Skvalitňovanie služieb
  • Uplatňovanie našich nárokov

Ako dlho Vaše osobné údaje uchovávame:

Záznamy telefonických hovorov budeme uchovávať 3 mesiace od vyhotovenia záznamu.

Ste povinný nám osobné údaje poskytnúť?

Poskytnutie osobných údajov na účely zaznamenávania hovorov je dobrovoľné. V prípade, ak si to neželáte môžete nás kontaktovať emailom, poštou alebo osobne.

S kým budú Vaše osobné údaje zdieľané?

Spracúvaním Vašich osobných údajov môžeme v niektorých prípadoch zveriť našim dodávateľom služieb, teda sprostredkovateľom, ktorí spracúvajú Vaše osobné údaje v našom mene len na základe zdokumentovaných zmluvných pokynov.

Našimi sprostredkovateľmi sú:

  • Poskytovatelia IT služieb
  • Externí administratívni pracovníci

Vaše osobné údaje nebudú prenášané do tretích krajín.

Dovoľujeme si Vás  informovať o používaní súborov cookies a upriamiť Vašu pozornosť na  možnosť zmeny nastavenia svojho internetového prehliadača pre prípad, že Vám aktuálne nastavenie využívania cookies nevyhovuje.

Čo sú cookies

Súbory cookies sú malé textové súbory, ktoré môžu byť do internetového prehliadača odosielané pri návšteve webových stránok a ukladané do Vášho zariadenia (počítača alebo do iného zariadenia s prístupom na internet). Súbory cookies sa ukladajú do priečinka pre súbory Vášho internetového  prehliadača. Cookies obvykle obsahujú názov webovej stránky, z ktorej pochádzajú a dátum svojho vzniku. Pri ďalšej návšteve stránky internetový prehliadač znovu načíta súbory cookies a tieto informácie odošle späť webovej stránke, ktorá pôvodne cookies vytvorila. Súbory cookies, ktoré používame, nepoškodzujú Váš počítač

Používanie cookies

Používaním stránok www.therme.sk vyjadrujete súhlas s použitím cookies v súlade s  nastavením Vášho internetového prehliadača. Ak navštívite naše webové stránky a v prehliadači máte povolené prijímanie súborov cookies, nevykonáte zmenu nastavenia Vášho internetového prehliadača a pokračujete v návšteve našich stránok  považujeme to za prijatie našich podmienok používania súborov cookies. 

Odmietnutie používania súborov cookies

Väčšina internetových prehliadačov je pôvodne nastavená na automatické akceptovanie cookies. Toto nastavenie môžete zmeniť zablokovaním cookies alebo upozornením v prípade, že sa majú cookies poslať do Vášho zariadenia

Budeme rešpektovať, pokiaľ si predvolené nastavenie cookies zmeníte. Pri takomto nastavení Vám však nevieme garantovať úplnú funkčnosť našej stránky.

Aké máte práva?

Právo na odvolanie súhlasu

V prípadoch, ak spracúvame Vaše osobné údaje na základe Vášho súhlasu, môžete súhlas kedykoľvek odvolať zaslaním písomnej žiadosti poštou na našu adresu, alebo  elektronicky na emailovú adresu data@therme.sk. Odhlásiť sa zo zasielania marketingových informácií môžete aj priamo v emailovej marketingovej informácii, kde je vložená možnosť zastavenia ich zasielania. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania vychádzajúceho zo súhlasu pred jeho odvolaním. 

Právo na prístup k Vašim osobným údajom

Máte právo na základe žiadosti získať od nás informácie aké osobné údaje o vás spracúvame a poskytnutie kópie Vašich osobných údajov. Práva tretích strán však týmto nemôžu byť obmedzené.

Právo na opravu alebo doplnenie osobných údajov

Osobné údaje musia byť správne, aktuálne a pravdivé. Máte právo na základe žiadosti na opravu nesprávnych a na doplnenie neúplných Vašich osobných údajov.  Uplatnením tohto práva nám pomôžete udržiavať Vaše osobné údaje správne a aktuálne.

Okrem niektorých zákonných výnimiek máte tiež nasledovné práva:

Právo na vymazanie osobných údajov

Máte právo na základe žiadosti požiadať o vymazanie Vašich osobných údajov, ak sa účel spracúvania skončil alebo sú osobné údaje spracúvané nezákonne.

Právo na obmedzenie spracúvania

Máte právo na základe žiadosti o blokovanie Vašich osobných údajov.

Právo na prenos Vašich osobných údajov

Máte právo na základe žiadosti získať Vaše osobné údaje ktoré o vás spracúvame v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a máte právo požiadať o prenos týchto osobných údajov ďalšiemu prevádzkovateľovi, ak je to technicky možné. Práva tretích strán však týmto nemôžu byť obmedzené.

Právo namietať spracúvanie Vašich osobných údajov

Máte právo kedykoľvek namietať voči spracúvaniu Vašich osobných údajov na marketingové účely.

Spôsob uplatňovania práv

Vaše práva môžete uplatniť zaslaním písomnej žiadosti poštou na našu adresu, osobným odovzdaním písomnej žiadosti na jednom z našich klientských pracovísk  alebo elektronicky na emailovú adresu data@therme.sk

Na Vašu žiadosť týkajúcu sa spracúvania osobných údajov budeme odpovedať bez zbytočného odkladu v každom prípade do jedného mesiaca od jej doručenia. V osobitných prípadoch môže byť lehota predĺžená o ďalšie dva mesiace, ale v každom prípade vás budeme o dôvodoch predĺženia lehoty informovať do jedného mesiaca od prijatia žiadosti. Informácie sa poskytujú bezplatne. Ak by však Vaše žiadosti boli neprimerané alebo často sa opakujúce môžeme požadovať primeraný administratívny poplatok za ich vybavenie.

Máte právo podať návrh na začatie konania dozornému orgánu (Úrad na ochranu osobných údajov SR, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, email: statny.dozor@pdp.gov.sk), ak sa domnievate, že spracúvanie Vašich osobných údajov je v rozpore s týmito podmienkami, prípadne platnou legislatívou.

Sitemap